• Huisartsenpraktijk Hunzedal
  • Spoedgevallen
  • Openingstijden en vakanties
  • Assistentie en praktijkondersteuning
  • Afspraak maken
  • Telefonisch en video consult
  • Routebeschrijving
  • Huisbezoek
  • Avond-, nacht- en weekenddienst
  • Inschrijf formulier
  • Goed op reis
  • Gordelroos injectie 
  • Persoonlijke Gezondheids Omgeving
  • Extra kosten
  • Medische verklaring
  • LSP
  • Klachtenregeling
  • Cookiewetgeving
  • Privacyverklaring
  • A
  • A
  • A

Klachtenregeling

Klachtenprocedure

 

U heeft een klacht. En dan?

 

Hoewel wij er altijd naar streven de best mogelijke zorg te bieden, kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een medewerker, bejegening of over gang van zaken.

Wij stellen het op prijs als u een klacht aan ons kenbaar maakt en wij willen er graag met u over praten. Pas dan kunnen wij iets ondernemen om uw klacht op te lossen en hiervan te leren.

Wij vragen u om eerst uw onvrede eerst uw huisarts of betrokken medewerker te bespreken. Pas als u een klacht aan ons kenbaar maakt kunnen we er samen over praten, iets ondernemen om uw klacht op te lossen en er van leren. Wanneer dit gesprek niet tot een afdoende oplossing van uw onvrede leidt, dan kunt u schriftelijk uw klacht indienen.

Het indienen van een klacht kunt u doen middels een klachtenformulier doen dat verkrijgbaar is aan de balie.

U kunt het ingevulde klachtenformulier afgeven bij:

HAP Hunzedal, Hunzedal 2, 9531GG, Borger

Uw klacht wordt behandeld door een klachtencoördinator van de praktijk. We streven ernaar om binnen 3 werkdagen contact met u op te nemen en uw klacht wordt binnen 30 dagen behandeld.

Komt u er met ons niet uit, dan kunt u contact opnemen met Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) en uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is te bereiken op telefoonnummer 088 0229190. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg 
Postbus 8018
5601 KA  EINDHOVEN
T: 088- 0229100 www.skge.nl

 

  • Huisartsenpraktijk Hunzedal
  • Spoedgevallen
  • Openingstijden en vakanties
  • Assistentie en praktijkondersteuning
  • Afspraak maken
  • Telefonisch en video consult
  • Routebeschrijving
  • Huisbezoek
  • Avond-, nacht- en weekenddienst
  • Inschrijf formulier
  • Goed op reis
  • Gordelroos injectie 
  • Persoonlijke Gezondheids Omgeving
  • Extra kosten
  • Medische verklaring
  • LSP
  • Klachtenregeling
  • Cookiewetgeving
  • Privacyverklaring

Contact

Spoednummer 0599-238138, keuze 1

Huisartspraktijk Hunzedal

Hunzedal 2
9531 GG Borger
Telefoon:
0599-238138
Receptenlijn:
0599-238138, keuze 2
KvK:
90351185
M.A. van Hilst, huisarts
www.praktijkhunzedal.nl
Routebeschrijving >

Openingstijden

Maandag 8:00 - 17:00

Dinsdag 8:00 - 17:00

Woensdag 8:00 - 12.00

Donderdag 8:00 - 17:00

Vrijdag 8:00 - 17:00

Nieuws uit de praktijk

  • Gordelroos vaccinatie
  • MijnGezondheid.net
  • Videobellen

Met MGn regelt u online uw gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek.

Met MijnGezondheid.net regelt u online uw gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek.

Verwijsafspraken

Twijfel je of de huisarts nodig hebt voor een verwijzing? Of heb je een verklaring nodig? Als je wilt weten waar je terecht kunt, kijk dan op www.verwijsafspraken.nl.

© 2025 Huisartspraktijk Hunzedal -
  • Beheer